Стан надання адміністративних послуг

Питання стану виконання делегованих повноважень щодо надання адміністративних послуг розглядалось сьогодні під час апаратної наради, проведеної міським головою Олександром Бакликовим.

Як поінформувала присутніх начальник відділу з організації надання адміністративних послуг – Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лебединської міської ради Олена Мішеніна, відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги» та іншими законами України, Указами і розпорядженнями Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами органів державної влади і місцевого самоврядування, рішеннями Лебединської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

Укладено договір про співпрацю з програмою «U-LEAD з Європою», якою передбачається запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг шляхом поліпшення матеріально-технічної бази центру надання адміністративних послуг.

З жовтня 2019 року відділ знаходиться у новому приміщенні (укладено договір оренди на 10 років з Фондом державного майна України), яке відповідає вимогам законодавства: прозорий офіс, безбар’єрний доступ для відвідувачів. У приміщенні працюють спеціалісти реєстраційного відділу, відділу архітектури та містобудування (архітектор та спеціаліст з земельних питань), що спрощує роботу і дає можливість якісно та швидко надавати послуги громадянам.

Згідно рішенням виконавчого комітету Лебединської міської ради № 147 від 20.06.2018 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради від 20.02.2017 № 57 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» на данний час в приміщенні Центру надається 87 адміністративних послуг, серед них 48, що належать до повноважень Лебединської міської ради, Головного територіального управління юстиції – 14, Державної міграційної служби – 7, Управління Держгеокадастру – 16, Управління Держпродспоживслужби – 1, Управління ДСНС – 1.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» відділом розроблені інформаційні та технологічні картки.

Адміністратори та начальник відділу підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надають послуги з питань державної реєстрації прав власності на нерухоме майно та до – Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадськиї формувань.

В відділі з організації надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лебединської міської ради згідно затвердженого графіку працює 1 (один) начальник відділу, 4 (чотири) адміністратора ЦНАП.

Протягом 2019 року для отримання адміністративних послуг до адміністраторів відділу звернулось 4689 осіб з питань: містобудування та архітектури – 74; земельних питань – 508; житлово-комунального господарства (видалення зелених насаджень) – 145; приватизація нерухомого майна – 17; торгівля та побутове обслуговування – 77; документи дозвільного характеру – 7; служба в справах дітей – 39; міграційна служба -312. Реєстраційний відділ: нерухоме майно– 646; реєстрація/зняття місця проживання – 1607. Відділ у Лебединському районі Головного управління Держгеокадастру – 1254; Головне територіальне управління юстиції – 3.

З поважних причин 92 особам було відмовлено у наданні адміністративних послуг або надані письмові роз’яснення. Основними причинами відмов у отриманні послуг є неповний пакет документів, який надається при зверненні.

Адміністраторами відділу було притягнуто до адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення 104 особи, з них: 35 осіб притягнули до адміністративної відповідальності шляхом стягнення штрафу, 69 осіб – накладено стягнення у вигляді попередження. У Лебединському районному суді Сумської області розглядалась справа про адміністративне притягнення 3 осіб, які не досягли вісімнадцяти років.

Адміністраторами відділу постійно протягом всього періоду роботи надаються консультації та методична допомога щодо отримання адміністративних послуг у Центрі.

Належна увага приділяється підвищенню кваліфікації та навчанню адміністраторів, з цією метою постійно проводяться семінари та тренінги, а також наради з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг (Державна міграційна служба України в Сумській області, Управління Держгеокадастру в Сумській області, Головне територіальне управління юстиції), де розглядаються нововведення у законодавстві та вирішуються проблемні питання.

Відділ з організації надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Постійно триває робота щодо покращення надання адміністративних послуг населенню.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *