Підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

15 січня відбулося чергове засідання виконавчого комітету Лебединської міської ради, під час якого було підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік.

Начальник загального відділу Людмила Бондар повідомила присутнім, що за 2019 рік до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 537 звернень. Вирішено позитивно – 374, аргументовані роз’яснення надані на питання, порушені у 157 зверненнях. Від органів влади вищого рівня (Сумської обласної державної адміністрації) надійшло 4 звернення.

Одним із напрямків роботи є також співпраця з державною установою «Сумський обласний контактний центр» та Урядовою гарячою лінією. За звітний період від Сумського обласного контактного центру та Урядової гарячої лінії надійшло 174 звернення. Питому вагу склали звернення щодо нарахування та виплати житлової субсидії. На усі звернення вчасно надавалися відповіді. Повторних звернень за 2019 рік не надходило.

За звітний період у зверненнях громадян порушено 547 питань. Із загальної кількості звернень, що надійшли, більшість складають заяви щодо соціального захисту – 157 (аналогічний період 2018 року – 181), житлово-комунального господарства – 131 (аналогічний період 2018 року – 110), земельних відносин – 58 (аналогічний період 2018 року – 92).

За результатами розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги, надавалася одноразова матеріальна допомога на лікування на загальну суму 25 300 гривень (рішеннями виконавчого комітету 16 300 гривень та розпорядженнями міського голови (із цільового фонду) 9 000 гривень).

З метою здійснення контролю за додержанням термінів розгляду звернень громадян, визначених чинним законодавством, систематично аналізуються і узагальнюються звернення, готуються нагадування про терміни надання відповідей на звернення, що перебувають на виконанні в управліннях і відділах виконавчого комітету Лебединської міської ради.

Згідно з графіками, затвердженими розпорядженням міського голови, двічі на місяць проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, керуючим справами виконавчого комітету Лебединської міської ради в міській раді та за місцем роботи і проживання громадян. Графіки прийому громадян керівництвом виконавчого комітету оприлюднюються в Лебединській міськрайонній газеті «Життя Лебединщини», на офіційному сайті міської ради (сторінка «Звернення») та розміщуються на стенді у приміщенні виконавчого комітету.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

У виконавчому комітеті Лебединської міської ради у доступному для відвідувачів місці на спеціальному стенді розміщені зразки оформлення документів, графіки прийому керівництвом виконавчого комітету, відомості про посадових та службових осіб, які ведуть прийоми громадян, Закон України «Про звернення громадян» та ін.

На сайті розміщений банер та віджет «Електронні петиції» (окрема сторінка, де відображається інформація щодо статусу електронних петицій). Станом на 01.01.2020 до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло чотири петиції, які не були підтримані і розглядалися, як звернення відповідно до закону України «Про звернення громадян».

На апаратних нарадах при міському голові згідно з планом роботи апаратних нарад заслухано звіти про роботу із зверненнями громадян керівників управлінь і відділів. За результатами розгляду надані відповідні доручення.

Згідно з розпорядженням міського голови проведено 11 перевірок стану виконання, підпорядкованими управліннями та відділами, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян. У ході перевірок надана методична та практична допомога.

На «гарячу лінію» (3-95-62; 2-30-12) до керівництва Лебединської міської ради за 2019 рік зателефонувало 25 громадян, переважно з питань житлово-комунального господарства.

На офіційному сайті міста Лебедина розміщений графік роботи консультативного пункту для надання безоплатних консультативно-правових послуг населенню.

Консультативний пункт здійснює такі види безоплатної правової допомоги:

  • надання первинної правової допомоги населенню міста (консультації, роз’яснення, направлення особи до відповідних органів, вирішення проблем на ранніх стадіях їх виникнення);
  • допомога у складанні документів правового характеру.

За юридичною допомогою до консультативного пункту в звітному періоді звернулося 9 чоловік. На всі звернення надані відповідні обґрунтовані роз’яснення.

У випадку необхідності складання процесуальних документів особам, які мають право на вторинну безоплатну допомогу, рекомендується звернутися до Бюро безоплатної правової допомоги, що знаходиться за адресою: площа Соборна, 29, місто Лебедин.

Діяльність виконавчого комітету Лебединської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Також члени виконавчого комітету розглянули ще низку важливих питань.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *