Робота зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення

Стан роботи зі зверненнями громадян протягом січня-серпня 2019 року в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради було розглянуто сьогодні під час апаратної наради.

Тимчасово виконуюча обов’язки начальника управління Світлана Петрова поінформувала учасників апаратної наради, що з метою вирішення важливих проблем населення управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради проводиться робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

За 8 місяців 2019 року було отримано 130 звернень. Із них: надання матеріальної допомоги – 40, по призначенню допомоги, як малозабезпеченій особі – 16, по призначенню субсидій – 68, по пільгах учасникам АТО – 6.

За 8 місяців 2019 року на особистий прийом до начальника управління звернулось 114 громадян, до заступника начальника управління звернулось 92 громадянина, яким було надано детальні  роз’яснення на їхні запитання.

Рівень організації роботи зі зверненнями громадян в управлінні свідчить про те, що цей напрямок роботи є пріорітетним у діяльності управління. Працівниками управління забезпечується дотримання вимог чинних законодавчих і нормативних актів з цього питання, наказів Міністерства праці та соціальної політики України щодо створення умов для якісного та ефективного обслуговування громадян в установах соціальної сфери.

З метою створення зручностей для прийому громадян з призначення соціальних допомог в управлінні запроваджено прийом громадян за принципом «єдиного вікна», що включає призначення всіх видів соціальних виплат за єдиною заявою і одним пакетом документів. Продовжується практика чергування спеціалістів у відділах під час обідньої перерви. Для упередження появи скарг та посилення роз’яснювальної роботи серед населення в управлінні щоквартально розглядається та аналізується на апаратних нарадах при начальнику управління надходження і розгляд звернень громадян за тематикою піднятих питань та категорією заявників. З працівниками, які готують відповіді на звернення громадян, проведено інструктивне заняття з питань практичного застосування законодавства про роботу із зверненнями та інших законодавчих і нормативно-правових актів. На стендах у відділах розміщена та постійно оновлюється інформація про види та розміри соціальних допомог, пільг та інші соціальні виплати та послуги, процедуру їх отримання, перелік необхідних документів.

Продовжується робота прямих “гарячих ліній”. Затверджений графік їх проведення начальником управління, заступниками, начальниками відділів, які займаються окремими напрямками соціального обслуговування населення. Матеріали «гарячих ліній» висвітлюються в міськрайонній газеті «Життя Лебединщини».

Продовжується практика висвітлення в засобах масової інформації матеріалів роз’яснювального та консультативного характеру. Протягом січня – серпня 2019 року в міськрайонній газеті надруковано 26 статтей про роботу управління та територіального центру, на сайті Лебединської міської ради  висвітлено 79 статтей.

Однак відслідковується тенденція до збільшення кількості надходження письмових звернень громадян з питань соціального захисту. Збільшення звернень пояснюється запровадженням з 1 січня 2019 року оновленого порядку надання населенню субсидій в готівковій та грошовій безготівковій формах та запровадження виплати пільг готівкою з 1 жовтня 2019 року.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *