Роз’яснення стосовно механізму виплати житлових субсидій у готівковій формі

Пунктом 18 Положення про порядок призначення житлових субсидій (далі – Положення), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2018 р. №329 зі змінами) передбачено, що виплата житлових  субсидій у готівковій формі здійснюється особам, які не одержують пенсії – Мінсоцполітики через АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування коштів для здійснення грошових переказів через платіжну систему «Система термінових переказів «Швидка копійка» або шляхом зарахування на поточні рахунки, відкриті в АТ “Ощадбанк”. Договір про виплату житлової субсидії у готівковій формі укладається Мінсоцполітики та АТ “Ощадбанк”, в якому, зокрема, визначається порядок інформаційної взаємодії під час виплати житлової субсидії у готівковій формі особам, які не одержують пенсії.

Якщо протягом місяця з дати перерахування АТ “Ощадбанк” коштів одержувач житлової субсидії не звернувся за отриманням грошового переказу, відповідні кошти повертаються АТ “Ощадбанк” Мінсоцполітики не пізніше трьох робочих днів разом з реєстром осіб, яким не виплачена житлова субсидія у готівковій формі.

Мінсоцполітики було надано роз’яснення щодо порядку виплати житлових субсидій готівкою, які були не отримані домогосподарством в попередніх періодах, листом від 14.06.2019 №372/0/488-19.

Цим листом визначено, що структурні підрозділи з питань соціального захисту населення після отримання інформації про осіб, яким не була своєчасно виплачена житлова субсидія  у готівковій формі, мають з’ясувати причини, через які зазначені особи не отримали субсидію у готівковій формі.

Якщо житлова субсидія не була своєчасно виплачена у зв’язку зі смертю заявника, до складу домогосподарства якого належать інші особи, на яких розраховувалася житлова субсидія, або складними життєвими обставинами викликаними тривалою хворобою, станом здоров’я, іншими об’єктивними причинами, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, формуючи реєстри одержувачів житлової субсидії за поточний місяць, включають до них суми невиплаченої житлової субсидії.

Таким чином, за наявності об’єктивних причин неотримання коштів, мешканці Лебедина повинні звернутися до управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *