Про результати роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Лебединської міської ради говорили сьогодні під час апаратної наради під головуванням міського голови Олександра Бакликова. Як поінформувала учасників наради начальник відділу контролю, секретар комісії Олена Пивоварова, адміністративна комісія створена відповідно до вимог статей 213-215, 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на підставі рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради від 27.04.2011 № 99 «Про затвердження Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Лебединської міської ради».
Таким чином, робота Комісії здійснюється на засадах законності та прозорості. Рішення Комісії виносяться спільним обговоренням із усіма членами і завжди є обгрунтованими. Комісія працює у складі 9 чоловік. До складу Комісії входять депутат міської ради, представники відділення поліції, структурних підрозділів міської ради. Наявність у складі Комісії спеціалістів у різних сферах діяльності забезпечує здатність Комісії розглядати і компетентно вирішувати найрізноманітніші справи про адміністративні правопорушення.
Комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, зазначені в статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП). Підставою для розгляду справ про адміністративне правопорушення Комісією є протокол про адміністративне правопорушення, складений в установленому порядку працівниками поліції, посадовими особами інших міських рад, уповноваженими особами відповідно до статті 255 КУпАП (рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради від 20.02.2019 № 67 «Про надання повноважень на складання протоколів про адміністративні правопорушення», від 15.05.2019 № 145 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради від 20.02.2019 № 67»). Протоколи про адміністративні правопорушення розглядаються за місцем проживання особи правопорушника (стаття 276 КУпАП). Засідання Комісії проводяться у міру надходження протоколів про адміністративні правопорушення
До Комісії у І півріччі 2019 року надійшло 27 протоколів. Повернуто до уповноважених органів, які мають право складати протоколи, 2 протоколи як такі, що не відповідають вимогам чинного законодавства (для належного оформлення).
У І півріччі 2019 року Комісія провела 12 засідань, на яких розглянула 26 адміністративних протоколів про вчинення громадянами адмінправопорушень: 7 – складені працівниками Лебединського відділення поліції; 14 – працівниками батальйону Управління поліції охорони; 5– спеціалістами Інспекції з благоустрою Сумської міської ради.
Адміністративна комісія розглядає справи з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, особи правопорушника, ступеня його вини, майнового стану, обставин, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність, про що свідчать накладені адміністративні стягнення.
Із розглянутих 26 справ, прийнято 26 постанов. Скарги чи оскарження на постанови, винесені Комісією за І півріччя 2019 року, не надходили.
За результатами розгляду 26 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.
Із них: на 20 осіб накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на загальну суму 9 384 гривні; сплачено порушниками добровільно – 8 534; попереджено 1 особу; закрито справ – 5, відповідно до статті 22 КУпАП, звільнення від адміністративної відповідальності за малозначністю з оголошенням усного зауваження – 1, до статті 38 КУпАП, закінчення строків накладення адміністративного стягнення на момент розгляду справи – 4.
Із розглянутих справ до адміністративної відповідальності притягнуто: за статтею 179 КУпАП «Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на виробництві» – 3 чоловіки; за статтею 152 КУпАП «Порушення правил благоустрою» – 22; за частиною 1 статті 154 КУпАП «Порушення правил тримання собак і котів» – 1.
Проводячи аналіз складених протоколів по статтях, можна відмітити, що більшість правопорушень скоєно за статтею 152 КУпАП, а саме з порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
До Лебединського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Сумській області (далі – ДВС) для примусового виконання направлено 2 постанови на загальну суму 1 700 гривень. Основною причиною повернення виконавчих документів (постанов) стягувачу (Комісії) є відсутність у боржників майна, на яке може бути звернуте стягнення. У випадку повернення виконавчих документів відділом ДВС такі документи подавалися Комісією повторно на примусове виконання.
Станом на 01.07.2019 на виконанні залишається 5 постанов.
Інформація про засідання адміністративної комісії публікується на сайті Лебединської міської ради.
Наступним питанням, розглянутим під час апаратної наради було питання про роботу зі зверненнями громадян у Лебединському сервісному центрі головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області. За словами начальника Лебединського відділу обслуговування громадян Світлани Бундюк, робота зі зверненнями громадян в Лебединському сервісному центрі, який є структурним підрозділом головного УПФУ в Сумській області проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно – правових актів з цих питань та спрямована на своєчасний і якісний розгляд звернень громадян. Нерідко під час розгляду виникають питання, вирішення яких не залежить від органів Пенсійного фонду. Однак, і в такому випадку фахівці управління вважають своїм обов’язком допомогти людині.
Переважна більшість заявників, які звертаються до працівників управління – це пенсіонери, тому всі звернення розглядаються з індивідуальним підходом до кожної людини та її проблем. Протягом 6 місяців 2019 року до управління надійшло 22 письмових звернення громадян. У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушують питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, визначення права на пенсію, підвищення розміру пенсії. Під час розгляду письмових звернень управлінням забезпечено безумовне додержання вимог статті 20 Закону України “Про звернення громадян” щодо термінів розгляду та надання відповідей. Всі звернення громадян розглянуті по суті і в установлені чинним законодавством терміни. Повторних звернень протягом звітного періоду до управління не надходило.
З метою зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень у управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Протягом звітного періоду в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 324 особи.
Оперативність і якість надання послуг громадянам є одним із визначальних критеріїв нашої установи. Обслуговування громадян з питань пенсійного забезпечення сьогодні здійснюється: стаціонарно – в приміщенні управління; на виїзних прийомах; дистанційно, у тому числі шляхом надання електронних послуг.
Щоденний прийом громадян у приміщенні управління проводиться у відділі обслуговування громадян , який працює за принципом “єдиного вікна”. У відділі створені належні умови як для спеціалістів, так і для відвідувачів, що дає можливість сконцентруватись, добре вивчити справу, надати кваліфіковані роз’яснення.
За 6 місяців 2019 року послугами «єдиного вікна» скористались більше 4 тис. громадян.