Працювала комісія з питань захисту прав дитини

11 червня 2019 року у стінах виконавчого комітету Лебединської міської ради відбулося чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини під головуванням Олександра Бакликова. На порядок денний було винесено 11 питань.

Розглядалися питання про надання до суду висновку  органу опіки та піклування щодо доцільності (недоцільності) позбавлення батьківських прав, надання дозволу на реєстрацію в установленому законом порядку квартири від імені неповнолітньої, надання дозволу неповнолітній на укладання договору на припинення права на аліменти у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно, надання дозволу на дарування частини квартири, користувачем якої є неповнолітній. Розгляд одного питання про надання до суду висновку  органу опіки та піклування щодо доцільності (недоцільності) позбавлення батьківських прав було перенесено на наступне засідання комісії у зв’язку з неявкою відповідача.

Крім того, було розглянуто два клопотання Лебединського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо зняття із соціального супроводу двох родин у зв’язку із закінченням терміну дії договору про надання соціальної послуги соціального супроводу сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Комісія прийняла рішення про призначення директора одного із комунальних закладів Сумської обласної ради опікуном над малолітніми. Було задоволено і рішення про тимчасове влаштування малолітнього терміном до 3-х місяців до Сумського обласного спеціалізованого будинку дитини за заявою матері.

Члени комісії затвердили індивідуальні плани соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Особливо активно обговорювалося членами комісії клопотання одного з навчальних закладів міста відносно малолітнього. У цьому питанні було прийнято рішення про додаткове вивчення фактів викладених у клопотанні, а також прийняття відповідного рішення на черговому засіданні комісії з питань захисту прав дитини.