Стан наповнення міського бюджету за 5 місяців 2019 року

Питання стану наповнення міського бюджету за 5 місяців 2019 року було розглянуте на черговій апаратній нараді при міському голові Олександру Бакликову. За повідомленням начальника фінансового управління Лебединської міської ради Людмили Чичини за 5 місяців 2019 року до міського бюджету з урахуванням трансфертів з інших бюджетів надійшло 107 261,5 тис.гривень, що становить 43% від річного плану, із яких до загального фонду надійшло 42% (101 233,4 тис.гривень), до спеціального фонду – 63,1% (6 028,1 тис.гривень). Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зменшилися на 40 784,4 тис.гривень. Причиною зменшення  надходжень є зменшення  трансфертів з державного бюджету на суму 47 775,1 тис.гривень (2 326,1 тис.гривень – медична субвенція та 51 206,9 тис.гривень – субвенція на відшкодування пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги в зв’язку з монетизацією субсидій).

Власні надходження за 5 місяців 2019 року склали 31 085,4 тис.гривень, що становить 41,4% до річного показника (75 111,2тис.гривень), із них по загальному фонду – 29 236,1 тис.гривень, або 40,5% до річного плану та 100,8% до плану 5 місяців  та по спеціальному фонду 1 849,3 тис.гривень відповідно 63,1% та 150,4%.

Основним бюджетоутворюючим джерелом надходжень до загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого становить 57,2%. За 5 місяців 2019 року надійшло 16 716,2 тис.гривень, забезпечивши виконання річного показника на 39,3% та показника 5 місяців на 103,9%. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 2 168,3тис.гривень, або 16,5%.

Податок на прибуток підприємств комунальної власності отримано в сумі 39,1 тис.гривень, що на 155,6 тис.гривень менше за відповідний період минулого року.

У зв’язку із змінами в податковому законодавстві новим джерелом надходжень до міського бюджету є рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині головних рубок, якого за 5 місяців надійшло 400,5 тис.гривень

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині санітарних рубок надійшло 204,2 тис.гривень, що становить 102,1% до річного показника.

Менше відповідного показника минулого року отримано акцизного податку із виробленого на території України та ввезеного на територію України пального на суму 76,5 тис.гривень. Причиною такого зменшення є зниження коефіцієнту питомої ваги  міста в загальноукраїнському споживанні пального, в результаті чого коефіцієнт зменшився на 11,1%. Акцизний податок з реалізації підакцизних товарів роздрібної торгівлі  отримано в сумі 763,3 тис.гривень, що більше від відповідного періоду минулого року на 99,8 тис.гривень, або на 15%.

Податку на майно отримано 3156,4 тис.гривень, із якого податок на нерухоме майно – 506,6 тис.гривень та плата за землю – 2614,9 тис.гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року плата за землю зменшилася на 6,9%, або на 192,5 тис.гривень

Адміністративних штрафів за 5 місяців отримано 15,5 тис.гривень, із яких 7,9 тис.гривень накладено інспекторами з праці.

Плати за надання адміністративних послуг отримано  в сумі 624,6 тис.гривень, що становить 70,5% до плану 5 місяців.

Додатково до плану 5 місяців отримано орендної плати за передачу об’єктів комунальної власності на суму 7,9 тис.гривень. Отримано 87,8 тис.гривень.

Від сплати державного мита міський бюджет поповнився на суму 44,3 тис.гривень в тому числі.

Інших надходжень до міського бюджету отримано 37,8 тис.гривень, із них за рекламу 4,1 тис.гривень.

Від продажу безхозного майна до бюджету отримано 4,2 тис.гривень.

До спеціального фонду (без урахування трансфертів) міського бюджету отримано 1849,3 тис.гривень, із яких власні надходження бюджетних установ  – 1420,3 тис.гривень, що становить 76,8% від загальних надходжень, екологічного податку отримано 50,7 тис.гривень, за шкоду, заподіяну екології, отримано штрафних санкцій на суму 2,9 тис.гривень, від продажу земельних ділянок – 15,6 тис.гривень, до цільового фонду міської ради надійшло 5,8 тис.гривень, що забезпечило виконання плану на 30,8%.

Крім того, до міського бюджету отримано:

  • освітньої субвенції – 13 711,0 тис.гривень
  • медичної субвенції – 7 916,1 тис.гривень
  • базової дотації – 5 312,5 тис.гривень
  • додаткової дотації – 1 587,6 тис.гривень

Субвенції з державного бюджету:

  • на відшкодування пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги – 23 330,5 тис.гривень
  • на тверде паливо та скраплений газ – 545,7 тис.гривень
  • допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям – 17 901,4 тис.гривень
  • на  дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування  в прийомних дітей – 721,1 тис. гривень
  • на оплату праці  педагогічних працівників інклюзивно – ресурсного центру – 414,1 тис.гривень
  • на забезпечення навчанням дітей з особливими освітніми потребами – 74,7 тис.гривень
  • на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» – 184,8 тис.гривень
  • на забезпечення видатків у сфері охорони здоров’я (на придбання інсуліну) – 184,5 тис.гривень
  • іншої субвенції – 375,3 тис.гривень,  в тому числі з обласного бюджету – 325,3 тис.гривень, бюджету Лебединського району – 50,0 тис.гривень на надання послуг інклюзивно – ресурсним центром.

До спеціального фонду міського бюджету отримано субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах в сумі 4 128,0 тис.гривнень та іншої субвенції з обласного бюджету на суму 50,8 тис.гривень.

З метою наповнення доходної частини бюджету було проведено 4 засідання робочої групи з погашення податкового боргу, за результатами  роботи яких борг скоротився на 67,6 тис.гривень.

На апаратній нараді при міському голові було заслухано звіт про роботу зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві «Водоканал виконавчого комітету Лебединської міської ради». Тимчасово виконуючий обов’язки директора підприємства Микола Литовченко повідомив, що за 5 місяців     2019 року надійшло 229 письмових звернень громадян, проти 241 за відповідний період минулого року. Актуальними залишаються питання постановки на облік лічильників води, здійснення перерахунку оплати наданих послуг, заторів у каналізаційних мережах та відключення водопостачання, видачі технічних умов на водопостачання та ряд інших. Всі заяви розглядалися у встановлені терміни, на довгостроковому розгляді звернень громадян немає. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій, інші громадяни, що потребують соціального захисту.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *