На сайті Пенсійного фонду запрацював кабінет роботодавця

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), у якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників про правильність подання звітності тощо.

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Інформація про застрахованих осіб (їх страховий стаж, доходи та інша інформація щодо даних, які містять звітність страхувальників) накопичується в картці  застрахованої особи в державному реєстрі застрахованих осіб. Тривалий час цей реєстр адміністрував Пенсійний Фонд за старим порядком. Страховий стаж, набутий  після  1 січня 2004  року, підтверджувався довідками за формами ОК-5 і ОК-7. Але з 12 червня 2018 року  Пенсійний Фонд оновив постанову, якою регулюється робота державного реєстру застрахованих осіб. В реєстрі застрахованих осіб, відтепер є новий документ, який називається додаток 9.

До цього часу первинні дані для розрахунку – страховий стаж та розмір заробітної плати – надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується, оскільки роботодавець  самостійно може отримати дані щодо страхового стажу найнятого  працівника.

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Одночасно нагадуємо, що Пенсійним  фондом України  запроваджено сервіс СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів. Також через веб-портал електронних послуг стало можливим отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *