Пенсійний фонд України надає зручну можливість пенсіонерам, працюючому населенню та іншим категоріям громадян здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на їхні пенсійні права.
Для того, щоб постійно отримувати персоналізовану інформацію з Реєстру застрахованих осіб загальнообов’язкового державного соціального страхування не виходячи з дому, достатньо один раз зареєструватись на веб-порталі електронних послуг Фонду за допомогою коду авторизації, попередньо звернувшись особисто до органу Пенсійного фонду або безпосередньо з порталу за наявності електронного цифрового підпису.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua. Захист персональних даних на порталі забезпечено.
У відкритому доступі на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення.
Так, працюючі громадяни можуть перевірити за кожний місяць, починаючи з 2000 року, розмір своєї заробітної плати, кількість днів для стажу, повноту сплати пенсійних внесків, відомості про спеціальний (пільговий) стаж та відомості про стаж, який зараховується без сплати внесків. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього внески. І якщо виникають певні питання, одразу “по гарячих слідах” розпочати їх вирішувати не чекаючи, коли настане пенсійний вік і час зітре сліди діяльності роботодавця.
Особливо цікавий портал для пенсіонерів. Адже завдяки цьому сервісу вони можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи. А там зазначаються вид і сума призначеної пенсії, до того ж – з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо. Зазначається у відповідності до якого закону призначена пенсія.
Ще на сторінках порталу є багато довідкової інформації: від законодавчих актів до графіка прийому керівництва Пенсійного фонду і адреси територіальних управлінь ПФУ в областях. Громадяни можуть дізнатися про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій. Окрім цього, на порталі наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій. Врешті кожен зареєстрований користувач може через портал подати у Фонд запит про підготовку довідок, інших документів у паперовому вигляді, записатися на прийом до керівника або відповідальної особи в управлінні Фонду, написати листа, запит, на які обов’язково в установлений законом термін надійде відповідь. Тут відразу ж фіксується, на якому етапі проходження перебувають подані документи.
Платники єдиного соціального внеску мають можливість отримати інформацію про стан розрахунків з органами Фонду станом на кожне 1 число поточного місяця.
Пенсіонери та застраховані особи, які не мають доступу до інтернет-ресурсів, мають можливість отримати доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України безпосередньо у приміщенні територіального управління Фонду, за адресою: м. Лебедин, вул. Першотравнева, 15. У залі обслуговування громадян фахівці нададуть консультацію щодо реєстрації на веб-порталі та допомогу в користуванні ним.