Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 2016 рік

Протягом 2016 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради велася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації.

За звітний період на розгляд до виконавчого комітету Лебединської міської ради від громадян міста надійшло 567 звернень (проти 753 за аналогічний період 2015 року).

Кількість колективних звернень – 25 (у 2015 році – 33 звернення) повторних звернень – 0. Від органів влади вищого рівня надійшло 17 звернень громадян .

Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців міста, як і раніше, залишаються питання соціального захисту та земельних відносин.

Протягом півріччя вирішено позитивно 434 порушених у зверненнях громадян; дано роз’яснення на 125 звернень, 4 звернення залишаються на контролі.

Протягом 2016 року з державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 157 звернень громадян (у 2015 році -133 звернення).

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *