Робота зі звернення громадян за 2016 рік в Лебединському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області

Одна із основних вимог в роботі управління зі зверненнями громадян – забезпечення уважного ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються  відвідувачі.

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від  07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ згідно розробленого Порядку організації особистого прийому та затвердженого графіка в управлінні здійснюється особистий прийом громадян начальником управління та його заступниками. Особлива увага при цьому приділяється жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідам Великої Вітчизняної війни, Героям Соціалістичної Праці, Героям Радянського Союзу,  Героям України.

За 12 місяців 2016 року на особистому прийомі у працівників управління Фонду побувало  8124 чоловіка.

Більшість звернень стосується питання  щодо поновлення пенсійних виплат внутрішньо переміщених осіб, перерахунку пенсій державним службовцям, роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства,   стан розрахунку із сплати єдиного соціального внеску та пенсійних страхових внесків з Пенсійним фондом,  надання та коригування звітності до ПФУ, припинення підприємницької діяльності, порядку прийому громадян, виплати пенсій через банківські установи, порядок виготовлення ЕПП .

Приміщення управління забезпечено достатньою кількістю інформаційних стендів, на яких розміщено інформацію стосовно роз’яснення діючого пенсійного законодавства, переваги отримання пенсій через установи банків; зразки написання заяв та інших документів,  агітаційні матеріали. Створено умови для вільного використання інформації, розміщеної на стендах.

Все це дає можливість громадянам самостійно ознайомитися з чинним законодавством, знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Водночас деякі пенсіонери бажають отримати письмову відповідь на питання, які їх цікавлять.

За 12 місяців 2016 року до управління надійшло 48 письмових звернень громадян, усі звернення розглянуто своєчасно, у терміни, передбачені законодавством.

З метою більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз”яснювальної роботи  щодо пенсійного забезпечення керівниками  управління здійснюються  виїзні прийоми громадян, прийоми за місцем проживання.

Упродовж 12 місяців 2016 року   на виїзних прийомах  надано ґрунтовні роз’яснення та  рекомендації 662 громадянам.

З метою  заощадження часу громадян в управлінні діють телефонні “гарячі лінії”, на які звернулося 146 осіб.

За результатами аналізу структури звернень до управління   плануються інформаційно-роз’яснювальні заходи. У місцевих ЗМІ  розміщується  роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства, постійно надається та  оновлюється інформація з пенсійних питань на веб-сайтах Лебединської  міської ради та районної державної адміністрації, проводиться  роз’яснювальна робота з питань реформування  пенсійної системи, легалізації заробітної плати, висвітлюються результати діяльності управління.

На виконання Указу Президента України від 18 грудня 2007 року № 1228 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями” вхід до управління облаштований пандусом та кнопка виклику спеціаліста.

Для доступності  інвалідів по зору в приміщенні управління розміщенні таблички з номерами кабінетів.

Робота зі зверненнями громадян  в управлінні   спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування й створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з цих питань.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *