Робота щодо розгляду звернень громадян

Державна фінансова інспекція в Сумській області інформує, що протягом 2015 року інспекцією загалом отримано від громадян 165 звернень (з них: 108 – подано на особистому прийомі у керівництва інспекції, 48 – направлено безпосередньо на адресу інспекції та відокремлених підрозділів письмових звернень, 9 – переадресовано уповноваженими особами, іншими органами, установами, організаціями).

Зокрема, у 2015 році до Держфінінспекції в Сумській області надійшло 73 звернення у яких заявники прохали надати роз’яснення щодо праці та умов її оплати, 16 звернень щодо комунального господарства, 12 звернень з питань соціального захисту, 11 звернень щодо діяльності органів місцевого самоврядування та 53 звернення з інших питань.

Усі вищезазначені звернення Держфінінспекцією в Сумській області були у встановленому порядку розглянуті.

Так, за результатами розгляду звернень: у 124 випадках громадянам надані обгрунтовані відповіді з відповідними роз’ясненнями чинного законодавства; у 22 випадках питання, викладені у зверненнях, були досліджені шляхом проведення контрольно-ревізійних дій; 16 звернень громадян, вирішення яких не відносилося до компетенції органів державного фінансового контролю, направлені за належністю до відповідних повноважних органів влади; 3 звернення, які були направлені анонімно та розгляду не підлягали, взяті до відома та урахування при проведенні в подальшому контрольних заходів.

Вже протягом 2016 року Держфінінспекцією в Сумській області у встановленому порядку розглянуто 10 звернень громадян.

При цьому, нагадуємо, що звернення громадян приймаються керівництвом Держфінінспекції в Сумській області на особистому прийомі згідно з відповідним графіком (опрелюднений на цьому ж сайті окремо), письмове звернення можливо надіслати за адресою: Покровська площа, 11, м. Суми, 40030.

Крім того, в Держфінінспекції в Сумській області працює телефон довіри – 68-70-32 з понеділка по четвер – з 09:00 до 18:00, у п’ятницю – з 09:00 до 16:45. У Державній фінансовій інспекції України діє телефон довіри за номером (044) 425-38-18, за яким можа звертатися зі скаргами, запитаннями та пропозиціями проотягом робочого дня.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *