Велика увага в роботі управління Пенсійного фонду України в м.Лебедині та Лебединському районі приділяється питанню організації прийому громадян та роботі зі зверненнями громадян.
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за своєчасним їх розглядом.
За період з 01.01.2015 р. по 30.09.2015 рік на особистому прийомі у керівництва управління побувало 1425 чоловік, з них:
- з особистих питань – 263;
- з призначення, перерахунку та виплати пенсій – 422;
- з роз’яснення пенсійного законодавства – 740.
З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності управління, підвищення ефективності системи надання громадянам соціальних послуг, в управлінні здійснюється прийом та обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”, яким з початку 2015 року скористалося 8072 громадян.
Переважна більшість питань, з якими зверталися громадяни на особистий прийом до фахівців стосувалися призначення, перерахунку та виплати пенсій. Крім цього значна кількість усних звернень пов’язана із роз’ясненням окремих норм чинного пенсійного законодавства та змін, які відбулися з початку року.
За 9 місяців 2015 року до управління надійшло 26 письмових звернень громадян, з них: 1 звернення від особи, яка має статус “дитина війни”, 4 – від осіб, що постраждали внаслідок ЧАЕС, 1 – від інваліда ІІ групи, 20 – інші категорії громадян ( пенсіонери, педагогічні працівники).
У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень зменшилась на 21 заяву. Усі звернення розглянуті у встановлені терміни та заявникам надані вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства та з інших порушених ними питань.
Станом на 01.10.2015 року повторних звернень громадян до управління не надходило. Запитів на публічну інформацію за відповідний період до управління Фонду не надходило .
Для надання консультативної допомоги населенню за місцем їх проживання з початку року керівництвом управління здійснено 43 виїзних прийоми громадян, в ході яких було прийнято 444 чоловіка.
Управління постійно працює над удосконаленням роботи із зверненнями громадян, підвищенням рівня аналітичної роботи для вчасного виявлення найбільш гострих суспільно-значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення, продовжує відповідну консультаційну роботу з населенням з метою своєчасного реагування на їх звернення і розв’язання порушених ними питань.
З метою розгляду звернень в оперативному порядку, в управлінні діють телефони «гарячих» ліній, якими протягом 9 місяців 2015 року скористалися 84 чоловіка. Це виключає необхідність візиту заявника до управління, а для сільських жителів це є гарною нагодою вирішити свої проблемні питання у телефонній розмові.
Працівники управління розуміють, що за кожним зверненням – людина, зі своїми сподіваннями, проблемами, інтересами, а інтереси кожної людини в Пенсійному фонді – на першому місці. Тому працівники управління завжди готові роз’яснити діюче пенсійне законодавство та прийти на допомогу у вирішенні проблемних питань пенсіонерів.