ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛЕБЕДИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
на заміщення вакантної посади начальника юридичного відділу
виконавчого комітету Лебединської міської ради
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи у державній службі або органах місцевого самоврядування не менше 3 років чи стаж роботи за фахом не менше 5 років;
- вільне володіння українською мовою;
- уміння працювати на комп’ютері;
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь в конкурсі;
- заповнену особову картку ( форма П-2ДС ) з відповідними додатками;
- дві фотографії розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка ( для військовослужбовців або військовозобовзаних);
- інші документи, передбачені чинним законодавством.
Термін подачі документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс.
Додаткову інформацію, в тому числі щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, можна отримати за телефонами: 2-24-58 і 2-31-66.
Документи приймаються за адресою: м.Лебедин вул. Пушкіна, 2.
Конкурсна комісія міськвиконкому