За якою адресою можно надіслати звернення поштою?
Звернення поштою надсилати за адресою:
42200, Сумська область, м. Лебедин, вул. Сумська, 12
Чи можно особисто принести звернення?
Особитсто зверненя можно принести за адресою:
м. Лебедин, вул. Сумська, 12, приміщення виконавчого комітету Лебединської міської ради, загальний відділ, з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 17:15 за винятком обідньої перерви з 12:00 до 13:00, п’ятниця короткий день з 8:00 до 16:00.
Хто може допомогти правильно написати звернення?
Для зручності оформлення звернень розроблений зразок, який знаходиться на офіційному сайті міста та інформаційному стенді у приміщенні виконавчого комітету Лебединської міської ради
Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян“ у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або інші засоби зв’язку з ним.
В якій термін розглядається звернення?
Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадян” звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?
Статтею 16 Закону України “Про звернення громадян” передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, які після її розгляду повертаються громадянину.